Stravenková a benefitní karta Pluxee
IT service management

Pluxee: Optimalizace správy uživatelů a helpdesk portálu

Pomohli jsme Pluxee zjednodušit správu identit, automatizovat přístupy a zpřehlednit zákaznický portál pro 31 zemí. Výsledkem je rychlejší podpora, méně administrativy a úspora nákladů.

Společnosti Pluxee jsme pomohli s úpravou jejich Atlassian nástrojů po odtržení od Sodexo Benefits. Zjednodušili jsme správu uživatelských účtů a zpřehlednili zákaznický portál tak, aby mohl efektivně sloužit v 31 zemích světa. Projekt těží z osvědčeného modelu spolupráce – náš konzultant je dlouhodobě součástí týmu Pluxee, kde odpracuje většinu svého úvazku. Nadále ale zůstává kmenovým zaměstnancem MoroSystems Orchestra. To nám umožňuje propojit detailní znalost prostředí klienta s našimi zkušenostmi.

Zmatky v identitách a přístupech

Pluxee se potýkalo se dvěma zásadními výzvami. První výzva se týkala správy identit uživatelů. Během oddělení od Sodexo Benefits bylo potřeba řešit změny e-mailových adres a přístupových práv. Chyběly také informace o příslušnosti k jednotlivým zemím a docházelo ke zmatkům při změnách jmen nebo pracovních smluv zaměstnanců

Druhou výzvou byl nepřehledný helpdesk portál, který musel obsloužit zaměstnance z 31 zemí. Portál byl nepřehledný, obsahoval mnoho jazykových variací a pro nového uživatele bylo náročné se v něm orientovat. Požadavky tak často končily u nesprávných týmů, což je zbytečně zatěžovalo a brzdilo v práci.

Integrace systémů a automatizace

Pro vyřešení problému se správou účtů jsme Atlassian prostředí propojili se systémem pro centrální správu identit – Okta. Přístupy k regionálním portálům na Helpdesku se nyní přidělují automaticky dle lokality zaměstnance a typu jeho smlouvy.

Zaměstnanci se už například nemusí bát, že při změně příjmení ztratí své přístupy a v případě problémů dokážou mnohem rychleji najít svůj požadavek na Helpdesku. Součástí řešení byla také optimalizace dalších Atlassian nástrojů včetně aplikace Timesheets by Tempo pro správu času a kapacit.

Klíčem k úspěšné implementaci byl náš Team Member model – naše konzultantka dlouhodobě věnovala 80 % své pracovní doby přímo v týmu Pluxee. Důležité informace se k ní dostávaly proaktivně a díky tomu mohla lépe pochopit specifické potřeby jednotlivých zemí a týmů, a navrhnout řešení přesně na míru.

Efektivnější procesy a úspora nákladů

Nový systém přinesl Pluxee významné zlepšení v několika oblastech. Automatizace přidělování přístupů výrazně snížila administrativní zátěž a zkrátila čekací doby pro zaměstnance. Rozdělení odpovědností a jasná pravidla pro přidělování přístupů zrychlily celý proces podpory. Systém úspěšně funguje od Chile až po Filipíny.

Optimalizace licencí Atlassian nástrojů díky jednotné správě identit vedla k lepšímu využití zdrojů a finančním úsporám.

O partnerovi

Pluxee je globální lídr v oblasti zaměstnaneckých benefitů a řešení pro podporu angažovanosti zaměstnanců, který vznikl transformací ze Sodexo Benefits. Působnost ve 31 zemích a síť 1,7 milionu obchodních partnerů umožňuje společnosti poskytovat inovativní služby více než 36 milionům koncových uživatelů. Portfolio zahrnuje přes 250 různých produktů, které pomáhají zaměstnancům získat více z toho, na čem jim v životě skutečně záleží.

Klient říká

„MoroSystems Orchestra nám pomohla vyřešit komplexní problémy se zákaznickým portálem a správou uživatelů během naší transformace. Jejich expertíza umožnila sjednotit procesy napříč různými zeměmi. Oceňujeme zejména schopnost porozumět našim potřebám a implementovat řešení fungující v globálním měřítku. Model Team Member spolupráce se ukázal jako klíčový faktor úspěchu celého projektu.”
Martin Ševčík
Product Owner, Pluxee

S čím vám pomůžeme?

Poslat vzkaz