IT Service management
IT jako na dlani
Jsme oficiální Atlassian IT Service Management Specialized Partner
Co je ITSM
IT Service Management (ITSM) je způsob, jakým firmy spravují své informační a komunikační technologie a plánují jejich rozvoj. Nezáleží na tom, zda firma IT řešení prodává nebo jen využívá. ITSM staví na modelu služby, kterou „zákazníkovi“ doručuje „poskytovatel“. Nabízí komplexní přehled o stavu technologií a licencí, existujících požadavcích a jejich řešení, probíhajících projektech i formujících se vizích.
Jsou vám tyto situace povědomé?
Požadavky a hlášení chodí e-mailem. Informace se ztrácejí nebo duplikují.
Vysoké režijní náklady a prostoje zvyšují náklady na projekt.
Řeší se spíš problémy než rozvoj. Dochází k chybám a zpožděním.
Neexistuje dohoda o úrovni poskytovaných služeb (SLA) nebo se ji nedaří naplňovat.
Jak vypadá funkční IT Service Management
Komunikace běží v jednotně nastaveném a spravovaném prostředí.
Existuje okamžitý přehled o kondici, konfiguraci a distribuci IT prostředků.
Stav licencí a aktuálnost aplikací je pod stálou kontrolou.
Uživatelé a zákazníci mají přehled o svých požadavcích i stavu jejich řešení.
Víme, co dělat
Proč věřit v naše schopnosti
Jsme oficiální Atlassian ITSM Specialized Partner.
Jako Atlassian Platinum Solution Partner poskytujeme nejvyšší kvalitu služeb.
Optimalizací správy IT služeb se zabýváme od roku 2010.
Nejsme jen prodejci nástrojů. Potřeby firem řešíme v obchodních a manažerských souvislostech.