IT Service management

IT jako na dlani

Získejte kontrolu nad vším, co se ve vašem IT děje. Usnadněte vyřizování rutinních požadavků, mějte informace o dostupných prostředcích, evidujte nápady a výzvy, a plánujte na základě dat.
Skupina zaměstnanců diskutuje u jedného stolu

Co je ITSM

IT Service Management (ITSM) je způsob, jakým firmy spravují své informační a komunikační technologie a plánují jejich rozvoj. Nezáleží na tom, zda firma IT řešení prodává nebo jen využívá. ITSM staví na modelu služby, kterou „zákazníkovi“ doručuje „poskytovatel“. Nabízí komplexní přehled o stavu technologií a licencí, existujících požadavcích a jejich řešení, probíhajících projektech i formujících se vizích.

Jsou vám tyto situace povědomé?

Požadavky a hlášení chodí e-mailem. Informace se ztrácejí nebo duplikují.

Vysoké režijní náklady a prostoje zvyšují náklady na projekt.

Řeší se spíš problémy než rozvoj. Dochází k chybám a zpožděním.

Neexistuje dohoda o úrovni poskytovaných služeb (SLA) nebo se ji nedaří naplňovat.

Jak vypadá funkční IT Service Management

Komunikace běží v jednotně nastaveném a spravovaném prostředí.

Existuje okamžitý přehled o kondici, konfiguraci a distribuci IT prostředků.

Stav licencí a aktuálnost aplikací je pod stálou kontrolou.

Uživatelé a zákazníci mají přehled o svých požadavcích i stavu jejich řešení.

Víme, co dělat

1
Shromáždíme informace a prozkoumáme dosavadní procesy.
2
Navrhneme řešení a opravíme kritická místa procesů.
3
Nasadíme Jira Service Management, nástroj vyvinutý pro řízení ITSM.
4
Naučíme vaše lidi se systémem pracovat a poskytneme jim trvalou podporu.
Členové týmu MoroSystems Orchestra

Proč věřit v naše schopnosti

Jako Atlassian Platinum Solution Partner poskytujeme nejvyšší kvalitu služeb.

Optimalizací správy IT služeb se zabýváme od roku 2010.

Nejsme jen prodejci nástrojů. Potřeby firem řešíme v obchodních a manažerských souvislostech.

Pomáháme firmám s rozvojem ITSM. Přidejte se ke spokojeným zákazníkům

Dohodněme si nezávaznou konzultaci.
„Ve spolupráci s týmem MoroSystems jsme na základě důkladné analýzy zjistili, že nejen přechod Atlassian nástrojů ze serverového řešení do cloudu, ale také optimalizace našich ITSM procesů nejsou tak náročné aktivity, když máte vedle sebe zkušeného Atlassian Partnera. Díky znalostem a zkušenostem týmu MoroSystems se nám podařilo realizovat migraci, vylepšit naše IT procesy a připravit si půdu pro kontinuální zlepšování napříč celou RBP. To vše velmi efektivně a se zaměřením na přínosy. Nyní tak máme k dispozici lepší kontrolu nad našimi náklady i škálovatelnost skoro bez námahy. V RBP jsme velmi rádi za možnost spolupráce právě s MoroSystems.“
Portrét Veronika Uherková
Veronika Lachová
Vedoucí Odboru IT projektů, RBP
RBP oficiální logo
Portrét Radek Petr

Blog

Agilní transformace

Confluence nebo Jira: Jak načasovat implementaci? Podcast Buduj značku

Kdy při digitální transformaci zavádět nástroje? Podle našeho Innovation Architecta Radka Petra by Atlassian nástroje jako Jira nebo Confluence měly přijít až na konci celého procesu. Proč?
Přečtěte si víc