IT Service management
IT jako na dlani
Co je ITSM
IT Service Management (ITSM) je způsob, jakým firmy spravují své informační a komunikační technologie a plánují jejich rozvoj. Nezáleží na tom, zda firma IT řešení prodává nebo jen využívá. ITSM staví na modelu služby, kterou „zákazníkovi“ doručuje „poskytovatel“. Nabízí komplexní přehled o stavu technologií a licencí, existujících požadavcích a jejich řešení, probíhajících projektech i formujících se vizích.
Jsou vám tyto situace povědomé?
Požadavky a hlášení chodí e-mailem. Informace se ztrácejí nebo duplikují.
Vysoké režijní náklady a prostoje zvyšují náklady na projekt.
Řeší se spíš problémy než rozvoj. Dochází k chybám a zpožděním.
Neexistuje dohoda o úrovni poskytovaných služeb (SLA) nebo se ji nedaří naplňovat.
Jak vypadá funkční IT Service Management
Komunikace běží v jednotně nastaveném a spravovaném prostředí.
Existuje okamžitý přehled o kondici, konfiguraci a distribuci IT prostředků.
Stav licencí a aktuálnost aplikací je pod stálou kontrolou.
Uživatelé a zákazníci mají přehled o svých požadavcích i stavu jejich řešení.
Víme, co dělat
Proč věřit v naše schopnosti
Jako Atlassian Platinum Solution Partner poskytujeme nejvyšší kvalitu služeb.
Optimalizací správy IT služeb se zabýváme od roku 2010.
Nejsme jen prodejci nástrojů. Potřeby firem řešíme v obchodních a manažerských souvislostech.