Co je Jira Service Management?
Jira Service Management je využívána napříč různými obory pro zlepšení zákaznické podpory a řízení procesů. Nejčastější využití zahrnuje správu IT služeb, řízení projektů, řízení aktiv a řízení lidských zdrojů.
K čemu Jira Service Management využijete?
Správa a řízení IT služeb: Jira Service Management je ideální pro řízení IT služeb, jako je správa incidentů, změn a problémů.
Řízení aktiv: Pomocí Jira Service Management můžete snadno řídit a sledovat vaše aktivita, jako jsou například smlouvy, licence nebo hardware.
Vytvoření klientských portálů: Tento nástroj umožňuje vytvářet klientské portály pro snadnou komunikaci se zákazníky a rychlé řešení jejich požadavků.
Řízení lidských zdrojů: S Jira Service Management můžete řídit lidi a týmy a snadno sledovat jejich výkon.
Zlepšení zákaznické podpory: Jira Service Management umožňuje vytváření klientských portálů a rychlé řešení zákaznických problémů díky možnosti otevřené komunikace se zákazníky. To vede k jejich vyšší spokojenosti a posiluje to reputaci organizace.
Digitalizace interních firemních procesů: Požadavky na marketing, IT, backoffice, HR apod. a jejich případná následná automatizace. Jira Service Management pomáhá organizacím snížit lidské chyby, zvýšit efektivitu a zlepšit celkovou výkonnost.
Proč nás Jira Service Management baví
Velice snadno vytvoříte přes zákaznický portál jakýkoliv požadavek na IT nebo jakékoliv jiné oddělení ve firmě
Slouží na hlášení chyb aplikací, přístupů, produktů, infrastruktury nebo klidně i nefunkčního počítače
Zadavatelé budou vidět na jedném místě v jakém stavu je jejich požadavek, můžou ho doplňovat o další informace nebo přímo komunikovat s řešitelem
Řešitelům odpadá ruční evidence požadavků, vše za ně vyplňuje zadavatel
Zadefinujete si celý proces řešení požadavků, včetně automatizace a schvalování
Můžete si nastavit SLA a automaticky notifikovat řešitele