Popis školení
V rámci školení jsou vysvětleny rozdíly mezi správou Atlassian cloud a Atlassian on-premise produktů, a dále detailně představeny jednotlivé části správy specifické pro prostředí Atlassian cloud. Školení se zaměřuje na vysvětlení jak nastavit a spravovat organizaci v Atlassian cloud, zejména, jaká je architektura Atlassian cloud, správa uživatelů a produktů, nastavení zabezpečení a přístupů, či využití Atlassian Access pro nastavení SSO a autentizačních politik.
Jedná se o půldenní školení v českém jazyce provedené našim Atlassian Architektem. Školení je nabízeno v osobní i online formě. Kromě prezentace zahrnuje také část pro dotazy a diskuzi.
Absolvent získá znalosti pro kompletní nastavení a správu organizace v Atlassian cloud prostředí.
Ceník a místo konání
6.700,- CZK za půldenní školení.
Po přihlášení se na kurz a potvrzení Vaší účasti Vám zašleme platební údaje a detailní informace o průběhu kurzu, ať víte na co se můžete těšit.
Co se na školení naučíte
- Co je Atlassian cloud a jak se liší od on-premise
- Rozvoj a novinky v Atlassian cloud
- Administrace Atlassian cloud organizace
- Architektura Atlassian cloud
- Správa uživatelů
- Správa produktů
- Nastavení zabezpečení
- Atlassian Access
- Billing
- Další nastavení
Prerekvizity
Předpokládá se obecná technická zdatnost a dřívější zkušenost se správou IT systémů. Doporučená je alespoň základní znalost Atlassian produktů.